İç giyim sektörü markalaşma yolunda daha fazla zaman ve sermaye harcaması yaparak bu saha da daha çok tercih edilebilir olmanın yollarını aramaya başlayarak bu gün neredeyse en küçük iç giyim üreticileri dahi bayan iç çamaşırları modelleri yapmaya başlamıştır. Bu, ister istemez rekabeti yani kaliteyi de beraberinde getirmiştir.
Fantazi iç çamaşırları seçeneklerinde yaşanan bu fazla seçenek ve hızla gelişen rekabet iç giyim sektörünü doğrudan etkileyerek özellikle iç çamaşırı ve gecelikler, bayan iç çamaşırları, sexy iç çamaşırları, iç giyim gibi ana kategoriler altında toplanmış iç giyim ve marka olgusunu pekiştirmiştir.
İç giyim imalatçıları bayan iç çamaşırı modelleri anlamında kendilerini textilin diğer dalarında olduğu gibi eğitmiş ve bu gün Türkiye artık fantazi iç çamaşırları, markalı iç giyim, kısacası iç giyim sahasının her dalında alıcı konumundan çıkarak satıcı konumuna gelmiştir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder